torek, 8. maj 2012

Otvoritev


Jutri bo uradna otvoritev posedanja in kofetkanja na terasi. Malo smo poskušali že ta vikend, pa nam je veter odnesel dekoracijo. Vam je všeč moj šopek?

16 komentarjev:

  1. iiii, kdaj lahko pridem na kavico?

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo všečno! Pri mojih na Pohorju smo že tudi odprli sezono. Ni lepšega kot sedeti na terasi, piti čaj/mrzlo/vroče mleko/kakav, kramljati z družino in grickati dobre domače sladice...
    LIFE IS BEAUTIFUL!

    OdgovoriIzbriši
  3. Šopek je čudovit! Naj vam sije sonce in ne piha veter;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vanja, kakšna idila!!! Ma to je prav kičasto ❤
    Zelo všeč: pušeljc, rahlo obledeli prt-tekač iz Ikeje ツ in trata, ki mi je pomežiknila izza udobnih stolov. Kar milo se mi je storilo...

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav res čudovito!
    Ne samo šopek, tudi vse kar se da slutiti izza šopka.

    Naj bo dolga in prijetna sezona.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen šopek. In dobrodošlo poletje, a ne ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. danes sem tekla mimo vaše hiške (tudi pri meni je otvoritev-sezone teka :))
    Jaz imam tudi celo razstavo cvetja pred vhodnimi vrati:) Ja, šopek mi je lep, veselo posedanje vam želim. Ko najdem čas se pa oglasim, velik imave za nadoknadit, pa tko mal časa mam:)

    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaaaaa,tak kot ga pričara le pomladni travnik.
    Čudovit pogled!
    Upam,da ujamete čim več trenutkov ob mizi!

    OdgovoriIzbriši
  9. Najlepši šopek, kar jih da narava. Terasa pa je zlata vredna.

    OdgovoriIzbriši
  10. jaz tud pridem na kufetka :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  12. Andreja in Vesna, kadarkoli lahko prideta. Dobrodošli :).

    OdgovoriIzbriši
  13. Oooo, ful lepo! Jaz bi po mojem vse počela na tej terasi - jedla zajtrk, kosilo, brala, se učila, bloggala... Super je!

    OdgovoriIzbriši
  14. Živjo,
    lepo, da si se oglasila, maham nazaj iz Francije in se najavljam na en kofe na tvoji lepi terasi :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Živjo Loddelina, dobrodošla tukaj in tudi na terasi :). Ko prideš domov se kar oglasi, bova rekli kako kraftversko :).

    OdgovoriIzbriši